Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: MAKE-UP - Probeersel

woensdag 29 juni 2011

MAKE-UP - Probeersel

Hey!
Een paar dagen geleden liet ik jullie een paar voorbeelden zien van colorblocking met make-up.
Ikzelf heb ook een beautycase met allerlei kleuren oogschaduws, eyeliners en andere dingetjes.
In de winkel ziet alles er zo leuk uit, dus ik koop veel te veel. Maar het probleem bij mij is dat ik al die make-up bijna nooit gebruik! Sinds ik mijn haren lichtblond heb geverfd vind ik het namelijk mooier om wat rustigere make-up te dragen, en laat ik de felle oogschaduws en knalrode lippenstiften links liggen.

Maar toen ik me laatst verveelde leek het me toch leuk om eens wat te expirimenteren.
Met een hele kist vol make-up ging ik vol enthausiasme aan de slag.

Geinspireerd door een foto wilde ik mijn ogen gaan opmaken.
Ik koos voor blauw met paars en oranje met blauw.












Ik had eigenlijk nog wel meer kleuren willen proberen, maar aangezien ik maar 2 ogen heb, en ik de make-up er bijna niet meer af kreeg (!), vond ik deze 2 kleurcombinaties voorlopig wel genoeg.

Klik verder om meer foto's te zien!










Close-up foto's maken is met mijn oude cameraatje trouwens niet echt handig.
(En let vooral niet op het feit dat ik mijn wenkbrauwen was vergeten te epileren hihi)



















De make-up die ik gebruikt heb:
Oranje oogschaduw: Catrice
Blauwe eyeliner: Gosh
Blauwe oogschaduw: Essence
Paars/roze eyeliner: Teeez

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Heel mooi gedaan Mandy! Prachtige kleuren heb je gebruikt, vooral het "paarse" oog is erg mooi!
Groetjes Oma