Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: OUTFIT - Blue as the sky

donderdag 30 juni 2011

OUTFIT - Blue as the sky

De kleur blauw doet me altijd denken aan het liedje 'Ma il cielo è sempre più blu', (=maar de lucht is altijd blauwer) een oud Italiaans nummer.
Dat dacht ik ook toen ik vandaag voor het eerst mijn nieuwe H&M bloesje droeg.
Ik wilde er eigenlijk mee gaan colorblocken maar dat komt nog wel, ik heb het voor vandaag simpel gehouden.

























Klik vooral verder:)






Close upje van mijn verenoorbellen (sorry voor webcamkwaliteit)

Mooi blauw is niet lelijk.
Like it?

9 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Schitterend die kleuren combinatie Mandy. Het blauw met de bruine riem heel mooi!Ook een leuk jasje graag je erbij. En is dat een kant hemdje wat boven aan de blouse te zien is?

Roshelle | Life Of Roshelle zei

Je bent een erg mooi meisje! En leuke outfit!

http://lifeofroshelle.blogspot.com/

Yvet zei

leuke blouse x

retourtje wereld zei

je bent echt een mooi meisje, en ik vind je ring echt super!

Vasu zei

je ziet er zo mooi .... hou van de top ... je oorbellen en ring ziet er geweldig uit


http://www.etsy.com/shop/Rosabellebyvasu

Chloe Chante Leenheer zei

love the blue!
you got a nice job!
I'm following now!
wanna follow me?
love,xx

Peppear zei

Mooie outfit.

Marloes zei

Mooie ring! x

Sarah zei

(: indd blauw is moooi
en je ring ook!
Volgje!
Liefs,