Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: CELEBS IN DEZELFDE OUTFIT

vrijdag 29 juli 2011

CELEBS IN DEZELFDE OUTFIT

Zo herkenbaar; Je bent in je nieuwste outfit op een feestje. Je hebt het enorm naar je zin, totdat....
Je een meisje ziet met hetzelfde shirtje...

Niet getreurd, zelfs beroemdheden hebben er weleens last van!

Cameron Diaz en JLO dragen hier hetzelfde jurkje.

En zij zijn niet de enige celebs bij wie dit wel eens gebeurt. Meer zien?

Heidi Montag en Glenn Close in hetzelfde jurkje. Ik vind dat het Heidi veel mooier staat, Glenn lijkt me wat te oud voor zo'n jurkje...?


Jeniffer Lopez en Shakira. Eigenlijk vind ik het bij allebei wel mooi staan!


Charlize Theron en Molly Sims. (Ik ken ze allebei niet eigenlijk, maar goed..)
Erg leuk jasje dragen ze, en het staat ze allebei leuk. Maar ik denk dat ik de linker combinatie het mooist vind.


Taylor Momsen en Shakira in hetzelfde geruite oversized shirt. Normaal gesproken ben ik geen fan van Taylor, maar ik vind wel dat zij dit leuker combineert.

Welke looks vind jij mooier?

Geen opmerkingen: