Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: OUTFIT - Natural colors

vrijdag 15 juli 2011

OUTFIT - Natural colors

Voor een dagje kermis wilde ik leuke maar comfortabele kleding dragen (geen gedoe met scheurende panty's of veel te hoge hakken).
Hoog tijd om mijn nieuwe cropped top van de H&M te proberen!


Groen met bruin en wit, niet de druk, niet te moeilijk en kan altijd. Ik hou van die kleurencombinatie!








Vestje tegen de kou..




Serieus kijken is niet mijn sterkste punt.


Ketting, top en armbandje: H&M
Broek en vest: Zara
Schoenen: Minnetonka
Oorbellen: Ebay

5 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een leuke outfit voor naar de kermis! Vooral de broek vink ik echt mooi!

Sophie (www.myveryownlookbook.com) zei

ziet er echt heel leuk uit!

Unknown zei

Ik vind deze outfit echt heel erg mooi! Ben vooral fan van je broek en je veren ketting! X

Wall of Fashion zei

Ziet er leuk uit! Dat topje heb ik ook gepast, maar dan in het blauw, wist niet zeker of ik em zou kopen..

xx Marije

Denise zei

Ik vind je outfit echt heel leuk :)