Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: ITALIAN FLAG NAILS

woensdag 27 juli 2011

ITALIAN FLAG NAILS

Momenteel zit ik in Italie.
Voordat ik vertrok heb ik dit op mijn nagels gemaakt.



Benieuwd hoe je dit maakt ? Lees verder...

Je hebt dus rode, witte en groene nagellak nodig (oke dat was logisch haha)

Ik heb Rimmel Riviera Red gebruikt, en Essence Lime Up. Ik weet dat ik deze kleur groen eigenlijk niet zo geschikt is voor de Italiaanse vlag, maar dit was de enige lichte kleur groen die ik had... (Ik heb ook nog een donkerdere, maar die lijkt wel zwart, dus dat is ook niet mooi)
De witte lak en de topcoat die ik gebruikte zijn van het Kruidvat merk.

Stap 1: Lak je nagels wit


Stap 2: Zet een rode streep aan de (rechter) zijkant
Je mag best uitschieten over de randjes, sterker nog, dat is juist goed want dan hoef je er maar 1 keer overheen te gaan en krijg je een strakkere lijn.


Stap 3: Doe hetzelfde met de groene lak.
Maar dan uiteraard aan de linkerkant ;)


Zie je wat een kliederboel het is? Neem een wattenstaafje met nagellakremover er op, maak de randjes schoon. Eventueel nog een topcoat er op (ik kan het je aanraden, want de verschillende laagjes lak laten anders snel los) en dan ben je klaar!

Oke, op mijn foto's zijn de strepen ook niet helemaal recht, maar dat heb ik later nog gefixt :)
Leuk of niet?

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Ja hoor heel leuk! Zullen die Italiaanse mannen ook vinden denk ik ?

Nob Miura zei

I'm follow you now from Tokyo
PLease follow back me OKay?

Maïté zei

Italia ♥