Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: Sunshine Award

dinsdag 12 juli 2011

Sunshine Award

Mijn eerste tag!
Gekregen van Bonita, erg lief, bedankt meid!



De regels van deze tag zijn...
- Bedank de persoon van wie je deze tag gekregen hebt.
- Schrijf een artikel hierover.
- Beantwoord de volgende vragen
- Tag 10 mensen van wie je vind dat ze deze tag verdiend hebben en vertel dit ze.

Lees verder!


De vragen:

Favoriete kleur?
Ik vind zo veel kleuren mooi. Maar hoewel je het niet vaak terugziet in mijn blog of kledingstijl, is roze mijn lievelingskleur.

Favoriete huisdier?
Ik ben niet zo'n dierenpersoon, maar mijn lievelingsdier is de zwarte kat die we thuis hebben. Ze heet Luna.

Favoriete nummer?
8, geen idee waarom. Het zit in de familie denk ik, bijna iedereen in mijn familie heeft 8 als lievelingsgetal.
2 vind ik ook een mooi cijfer, en twintigtallen. Best vreemd, haha!

Welke parfum draag je?
Ik heb er best veel dus het is elke dag verschillend. Mijn lievelingsgeurtje is Mademoiselle van Chanel, maar die is heel erg duur. Ik heb de neppe versie, gekocht in Turkije haha. Maar die parfums van Playboy draag ik ook best vaak, die ruiken heerlijk.


Is er iets dat je altijd draagt en echt bij je past?
Elke dag heb ik een zilveren kettinkje om, die heb ik gekregen van een goede vriend van mij. Er zit verder niet  echt emotionele waarde aan ofzo, maar het is meer zo dat ik te lui ben om hem steeds af te doen haha.
En oorbellen heb ik ook altijd in. Aan beide kanten heb ik 3 'gewone' gaatjes en rechts heb ik een piercing aan de bovenkant van mijn oor.

Wat is je passie?
Vreemde talen, vooral Spaans en Italiaans. Ik heb een obsessie voor alles wat uit die landen komt; ik luister de muziek, ben fan van de artiesten, hou van het eten...
Ik heb zelfs bij een Italiaans restaurant gewerkt waar bijna alleen maar (niet-nederlands-sprekende) Italianen werken, en dat was nogal fascinerend voor mij haha.
Na de zomervakantie ga ik een lerarenopleiding Spaans doen.

Cadeau's geven of krijgen?
Iets krijgen is altijd leuk, maar als je iemand intens blij kan maken met een kleinigheidje is dat natuurlijk ook helemaal geweldig.

Wat is de laatste oogschaduw die je gebruikt hebt?
Meestal draag ik natuurlijke tinten oogschaduw, zoals bruin en beige. De laatste die ik gebruikt heb is denk ik een brons-achtige kleur met shimmer, van het merk Rimmel. Mooie kleur en hij blijft lang zitten.
Bij mijn lichtblonde haar vind ik het niet mooi om felle kleuren te gebruiken.

Favoriete dag van de week?
Zaterdag! Op vrijdag ga ik altijd uit, op zaterdag kan ik lekker de halve dag in bed liggen. Als ik dan eenmaal wakker ben ga ik leuke dingen doen met vrienden en 's avonds eet ik vaak buiten de deur. Om vervolgens daarna weer uit te gaan!

Draag je nagellak?
Uiteraard! Bijna elke dag draag ik een andere kleur. Op mijn blog heb je ook al een aantal swatches voorbij zien komen. Mijn favoriete lakjes zijn op dit moment Gosh Holographic, Gosh miss minty en NFU OH nr 38.

Ik geef deze tag door aan de volgende mensen:
Esther
Ynske
My very own lookbook
Manon
ThinkBeauty
Mirjam
Jetske en Charlotte
Mayke
Nikki
Denise

4 opmerkingen:

Bo zei

hihi, geen dank.
je verdient hem (:
xliefss

xVengeance zei

Leuk ^^!

&ahw, wat lief dat je me tagged, ik neem hem straks over ^^.


Leuke blog :3.
Ik volg je (:

'xo xo.

H zei

aaagh heel lief, dankjewel ! <3

Mayke zei

lief van je, dankjewel!