Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: 88 PALETTE + Looks

maandag 10 oktober 2011

88 PALETTE + Looks


Een tijdje terug vertelde ik jullie dat ik een waardebon had gewonnen waarmee ik een 88 palette had uitgezocht! Ik heb hem inmiddels al een tijdje in huis, maar ik had hem nog niet gereviewd! Bij deze...


Aanschouw; 88 prachtige kleuren. Bijna elke kleur die je je kan bedenken zit erin. Het palette bevat zowel felle kleuren, nude kleuren en donkere kleuren. Voor ieder wat wils en je kan er dus alle kanten mee uit!
Voor zowel overdag als tijdens een avondje stappen, het palette komt altijd wel van pas.

Wat me wel opviel, is dat de oogschaduwtjes echt veel kleiner zijn dan ik verwachtte. Op foto's lijkt het palette echt groot (ik dacht serieus dat ie dichtgeklapt ongeveer zo groot zou zijn als mijn laptop!) Maar hij is dus vrij klein en compact. Opzich is dat geen probleem, want de oogschaduws zijn wel redelijk 'diep' dus je doet er vrij lang mee. En voordat al die 88 kleuren op zijn ben je járen verder, dus dat is allemaal geen probleem!

Mijn favoriete kleur is het turquoise-achtige kleurtje, hier onder ongeveer in het midden van de foto.

Mijn palette is shimmer (met glitters). Ik had niet gedacht dat er zó veel glitters in zouden zitten. Ik kan er ook nog niet helemaal goed mee omgaan, ik zit steeds helemaal onder de glitters haha.

Aangezien ik nog niet echt heel ervaren ben wat betreft mooie oogschaduw looks, ben ik meteen tutorials gaan zoeken op youtube. Wat zitten er een mooie looks tussen! Zo mooi, dat ik ze graag met jullie wil delen.

Redelijk ondraagbaar, maar toch mijn favoriet: De regenboog look


Zwart met grijze smokey eyes


Een wat rustigere, koraalkleurige look


Paars met goud. Apart, heftig, maar wel ontzettend gaaf!


Ook heftig, maar erg mooi. Groen met blauw


Deze looks zijn dus allemaal gemaakt met het 88 matte, of het 88 shimmer palette.
Ik heb het palette nog niet zo heel vaak gebruikt, mede omdat ik nog geen goede kwastenset heb. Die heb ik wel al besteld, dus zodra ik hem binnen heb kan ik deze looks ook gaan proberen. Ik kan niet wachten!

Geen opmerkingen: