Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: NAIL ART

woensdag 12 oktober 2011

NAIL ART


Verwacht geen uitgebreide tutorial, maar dit heb ik laatst gemaakt en wilde ik jullie even laten zien!
Ik had mijn nagels lichtroze gelakt, maar vond het nogal saai. Ik deed er een parelmoer topcoat overheen maar vond het nog steeds niet echt bijzonder...

Ik had geen zin om mijn Konad spullen te pakken en ik ben verder niet echt goed in nail arts, en totaal niet creatief. Maar uit pure verveling besloot ik streepjes op mijn duimnagel te gaan maken.
Ik heb geen stripers, en sateprikkers kon in niet vinden, dus als alternatief gebruikte ik het pinnetje van een oorbel die ik in een knalroze lakje doopte om vervolgens streepjes mee te maken.
De zwarte strepen zijn gemaakt met een eyeliner.



Ik vond het er wel vet uit zien dus heb toen maar al mijn nagels zo gedaan!

Heel erg makkelijk en redelijk snel te maken! Zelfs ik kan het (hoewel het niet allemaal netjes gedaan is maargoed), dus jij ook. Geen tutorial voor nodig lijkt me.
Vergeet niet tussendoor de lak goed te laten drogen, en op het einde een mooie glimmende topcoat te gebruiken, dan heb je er het langst plezier van!

Geen opmerkingen: