Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: LUCKY ME

zaterdag 1 oktober 2011

LUCKY ME

Wat betreft school, gezondheid en werk zit het me niet mee de laatste tijd, maar via internet heb ik wél geluk gehad! In amper twee weken tijd heb ik namelijk maar liefst 2 give-aways gewonnen !
Benieuwd wat ik allemaal gewonnen heb?



Op de site Beautyforgirls heb ik een waardebon gewonnen voor de webshop www.prettyplease.nl
Voor maar liefst 15 euro mocht ik iets uitzoeken in deze leuke online shop! Tot mijn grote vreugde zag ik dat ze ook 88 palette's verkochten, en die wilde ik al heel erg lang hebben. Dit palette viel ook nog eens precies binnen het budget. Mijn keuze was dan ook snel gemaakt! Ik ben er heel erg blij mee. Binnenkort een review!


Een tijdje geleden hield Fashitail ook een leuke give-away, je kon namelijk dit prachtige tasje winnen.
Vandaag kreeg ik mail, ik was de winnaar! Superleuk, ik had totaal niet verwacht om zo snel achter elkaar nóg een give-away te winnen. En ik ben er natuurlijk heel erg blij mee! Dit tasje zullen jullie binnenkort nog wel in een van mijn outfitposts gaan tegenkomen!

Zelf ga hopelijk binnenkort ook iemand blij maken, want ik wil zo snel mogelijk mijn eerste eigen give-away gaan organiseren. Hou mijn blog in de gaten...

6 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Leuk Mandy! Een opsteker na een vervelende tijd!

just like a lovely fairytale zei

Proficiat! Erg leuke dingen die je hebt gewonnen!


Liefs

Unknown zei

Wat heb je een leuke dingen gewonnnen!

beautyforgirls zei

Ahh, wat leuk dat je mij erin hebt vermeld. Ik vind het leuk om te lezen wat je ervan hebt gekocht, daar was ik wel benieuwd naar. Die palette is echt een goede koop. Ik heb hem ook en gebruik hem best vaak.
Liefs, xxx

Armani Heirweg zei

Super leuk dat je 2 dingen hebt gewonne. :) Ik heb deze week ook 1 ding gewonnen met een giveaway :D

liefs' Armani xx

Sophie (www.myveryownlookbook.com) zei

gefeliciteerd!
gos, i'm so jealous! haha ik ben benieuwd naar de review!
x