Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: EYESHADOW LOOK

woensdag 19 oktober 2011

EYESHADOW LOOK


Ik heb mijn kwastenset binnen (binnenkort een review!) en daardoor heb ik ineens veel meer mogelijkheden wat make-up betreft. Afgelopen week heb ik wat geƫxperimenteerd met verschillende kleuren en manieren van aanbrengen. Nu ben ik echt geen professional en ik moet nog heel wat oefenen, maar over deze look was ik best tevreden!

Op de foto's komen de kleuren niet goed tot hun recht, in het echt neigde de kleur meer naar het paarse.







De eyeliner zit op de foto een beetje scheef, maar dat heb ik later uiteraard nog bijgewerkt.
Iemand trouwens een idee hoe je de bovenkant van je wimpers donker krijgt? Want zoals je zit zijn mijn wimpers onder de eyeliner erg licht... En met mascara lijkt het me zo'n kliederwerkje haha.

Zoals je ziet dekt de oogschaduw heel goed en zit er flink wat shimmer in. Heel fijn om mee te werken!

Geen opmerkingen: