Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: I'M BACK

maandag 1 augustus 2011

I'M BACK

Gisteren ben ik terug gekomen van vakantie!
Ik ben met 2 vriendinnen naar Rimini geweest, in Italie. Elke dag zwemmen en uitgaan, en natuurlijk genieten van het Italiaanse eten en de leuke jongens!
Ook zijn we een dagje naar Venetiƫ geweest en konden we tax-free shoppen in de staat San Marino.

Kortom; ik heb het echt geweldig gehad!
Momenteel heb ik nog niet zo veel zin om weer te bloggen, ik wil even uitrusten van de vakantie en deze week heb ik weer wat uitstapjes gepland. Maar ik zal zo snel mogelijk (eind deze week?) weer artikelen gaan plaatsen.

Wat je kan verwachten in mijn komende artikelen?
Ik zal een aantal leuke vakantiefoto's laten zien, en ik wil jullie showen wat ik allemaal gekocht heb ik Italiƫ.
Ook is in de tussentijd dat ik weg was mijn slaapkamer verbouwd dus daar wil ik ook nog een artikel over maken! Het word een fotoreportage of een filmpje, maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Wat vinden jullie leuker?

Dus, je weet het: Kom snel nog eens terug:)
Liefs, Mandy

4 opmerkingen:

/ zei

Ben benieuwd naar de fotos :D
en voor je slaapkamer lijkt mij een fotoreportage wel leuk :D

Roshelle | Life Of Roshelle zei

Ben benieuwd naar de foto's! Italie is heerlijk!

http://lifeofroshelle.blogspot.com/

Sarah M. zei

Even though I can't understand what's being said above...the photo is enough for me to relate to you :) Italy is awesome...hopefully I'm going there at the end of the month! Thanks for stopping by my blog! I'm following you now - want to follow me back? :)

xx from Montreal,

Sarah
I Bleed Fashion
@ibleedfashionxx

Marloes zei

Ben benieuwd :D