Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: MNY 265

maandag 22 augustus 2011

MNY 265



Ik wilde hem eigenlijk al een tijdje hebben, maar heb dit lakje 2 weken geleden pas gekocht.
Het is een supermooi rood lakje met allerlei kleuren glittertjes erin.

MNY is het goedkopere zusje van Maybelline, en aangezien Maybelline nagellak echt de fijnste nagellak is die ik heb, verwachtte ik hier ook veel van!
En terecht, want de kwaliteit is hetzelfde, gewoon super!
Hij lakt heel fijn en dekt prima met 2 laagjes.
Op de foto's heb ik geen topcoat gebruikt.


Op deze ietwat wazige foto kun je de glittertjes beter zien.
In het zonlicht ziet het er echt prachtig uit!
Verder vind ik de redelijk donkere kleur rood heel mooi.
Het lakje droogt snel en blijft goed zitten, na een paar dagen missen er misschien een paar randjes maar zit het er eigenlijk nog prima op.



Het is mijn eerste MNY lakje, en ik ben er heel tevreden over! Het enige nadeel is dat de lakjes geen namen hebben, alleen een nummer. Dit was nummer 265.
Maar verder zijn de lakjes gewoon super en ze kosten maar 2,49!

6 opmerkingen:

Bo zei

Erg mooi lakje!
liefs, Bonita.

Anoniem zei

Mooi lakje!

Xx

Hannie de Beer zei

Een mooie en voordelige aankoop!

Antalya City Blog zei

You are so gorgeous. Love your style and blog so much. I am your newest follower. Please follow me back...

♥Love from Turkey(Türkiye)♥

http://antalya-magnificent-city.blogspot.com

Deppa zei

Hey beautiful nails!
I love those bright details.

See you :)

Anoniem zei

super mooi!
x