Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: OUTFIT - Weekend

woensdag 17 augustus 2011

OUTFIT - Weekend


Deze outfit is van afgelopen weekend. De uitgaansoutfits konden in de kast blijven liggen, want mijn weekend bestond vooral uit filmavondjes. Lekker bankhangen met mijn vrienden dus!

Allereerst excuses voor de slechte foto's. De vorige keer waren ze redelijk perfect, maar deze zijn in mijn drukke weekend even vlug gemaakt. De volgende keer zal ik er natuurlijk weer wat meer aandacht aan besteden.
Maargoed, het gaat natuurlijk om de outfit! Ik ben er zelf erg enthausiast over, dus ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!









Vestje: H&M
Legging: Action
Laarzen: Van Haren

3 opmerkingen:

just like a lovely fairytale zei

Echt superleuk!
Ik ga je volgen, je hebt een leuk blog !

Liefs

Aline Mira zei

Oi, adorei seu blog :)

Essa meia esta um expetaculo
beijos Alih


http://alinemiramakeup.blogspot.com

Gabriella zei

Erg leuke outfit vind ik dit :) En die riem heb ik ook.

PS. Doe jij al mee aan mijn winactie's? http://girlsmakefashion.blogspot.com/p/zomer-winmaand.html