Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: OUTFIT - Let's Rock

donderdag 11 augustus 2011

OUTFIT - Let's Rock

Vanavond ga ik naar een concert van Kane en Ilse de Lange! Ik moet dus een beetje gepast gekleed zijn.
Ik was in mijn kast aan het snuffelen toen ik dit glitterjasje vond. Ik heb hem ooit in de sale gekocht en was er helemaal verliefd op, maar uiteindelijk had ik hem nog maar 2 keer gedragen! Dus hoog tijd om er weer een leuke outfit mee te maken...



More?

Als het te warm word kan het jasje natuurlijk ook uit :) Ideaal voor tijdens een openlucht concert...








Ik dacht dat allebei mijn hartjespanty's kapot waren. Maar deze vond ik achterin mijn kast, en was nog ongedragen, yes!




Trouwens, op deze foto's zien jullie ook alvast stukjes van mijn nieuwe slaapkamer.
Binnenkort ga ik via een filmpje een roomtour doen, dus hou mijn blog in de gaten als je benieuwd bent!

8 opmerkingen:

Lilly zei

Je foto's zijn super leeeeuuuk!

Sophie (www.myveryownlookbook.com) zei

wat een leuke panty!

Marloes zei

Leuk!

Selma zei

Pantyyy <3

Denise zei

Leuk! En veel plezier vanavond :D.

Manon Margaretha zei

Heel erg bedankt !
Ik vind je panty en je jasje echt geweldig <3
x

Hannie de Beer zei

Ik had je outfit al gezien,stond prachtig! En ook het concert was goed hoorde ik.

Marijke zei

Stoere outfit!