Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: OUTFIT - Back to school

dinsdag 30 augustus 2011

OUTFIT - Back to school


Na bijna een jaar thuis te hebben gezeten, moest ik gisteren weer voor het eerst naar school!
Ik doe nu de opleiding Leraar Spaans, en tot nu toe bevalt het goed! Ik heb een leuke klas, aardige leraren en interessante lessen. Helaas wel een aantal lange dagen (op woensdag van half 9 tot half 6, reken daar nog een reistijd van 1,5 uur bij, heen én terug!)

Gelukkig was ik vandaag vroeg uit en heb ik tijd om te bloggen!
Dit is mijn outfit van vandaag...










Ik wilde het weer eens proberen, een vlecht in mijn haar. Normaal blijft dit voor geen meter zitten maar dankzij héél veel haarlak zat het de hele dag goed!

Bloesje: Tally Weijl
Broek: Jane Norman
Riem: Zara
Schoenen: Minnetonka
Sieraden: Buddha 2 Buddha

10 opmerkingen:

Anoniem zei

hele leuke outfit :)
mag ik vragen waar je broek vandaan hebt? X

Yvet zei

wow, jij maakt lange dagen!!
knap van je x

Rachelle zei

Mooie foto's <3!

Oew wat een leuke opleiding =]. Hahaha lerares Spaans hoop ik i.p.v. leraar xD. Nee grapje xD.

Maar wel leuk ^^! Ik had met solidariteitsdag op school een les Spaans gekozen en dat beviel me wel ^^. Ik vond het in ieder geval een hele leuke taal =]. Succes met je opleiding <3!

xx Katy

Hannie de Beer zei

Ik had je al willen vragen hoe het was gegaan je eerste dagen op school,maar dat zit wel goed dus! Helpt natuurlijk dat je zo'n leuke outfit aan had! Succes verder met de opleiding!

Deppa zei

I love it! is a perfect outfit dor the first day :)

Lovely booties too.

See you!

Mandy zei

@Anoniem
De broek is van (een wat oudere collectie) van Jane Norman te koop bij V&D.

@Yvet
Ja alleen gelukkig ben ik op donderdag vrij en vrijdag is mijn dagje ook maar heel kort!:) Wel superveel huiswerk..

@Katy
Haha ja ik word lerares maar ik zeg automatisch Leraar opleiding omdat dat gewoon zo gezegd word op school :p

@Hannie
Ja het bevalt tot nu toe goed!Dankje wel

@Deppa
Thank you :)

retourtje wereld zei

waauw, leuke outfitt.

beautyforgirls zei

Die blouse is onwijs leuk. Leuke outfit. Succes met je opleiding. Ik ga je meteen even volgen via bloglovin', kan ik mooi je updates in de gaten houden. Bedankt voor je reactie.
Liefs, xxx

Sharina zei

oh wauw, super leuk outfit! xx

Kimberley zei

Staat je goed (: