Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: VAKANTIE PICS

vrijdag 5 augustus 2011

VAKANTIE PICS

Afgelopen week heb ik het druk gehad met barbecueën, zwemmen, uit eten gaan en de dierentuin bezoeken. In de dierentuin heb ik mijn fotografie skills weer opgepakt, met dank aan papa's camera, dus daar zal ik ook nog wat foto's van posten.

Anyway, ik heb vandaag dus eindelijk mijn vakantiefoto's geupload! Het was echt de beste vakantie ooit!
De aller gênantste foto's zal ik jullie besparen, maar hier dus een kleine impressie van hoe mijn vakantie was.

Klik verder als je ze wilt zien!
Ernstig, het eerste wat ik deed toen ik het hotel binnen kwam? Juist. Mijn nagels lakken...
Trouwens, maar goed dat het op de foto niet te zien is, maar onze kamer was na 5 minuten al een grote teringzooi..


Het uitzicht vanuit ons miezerige balkonnetje!
Kijk vooral eens in de linker bovenhoek. Zie je dat treinspoor? Elke 10 minuten kwam er een trein, ook 's nachts ja ! Maar elke avond waren we zo brak dat we er gewoon doorheen sliepen, gelukkig.


Trots op mijn gigantische cola. Check mijn slaperige oogjes haha, en de wilde avond moest nog beginnen!


De 2e stapavond, we gingen eerst naar een of ander Hollands café, en daarna naar Altromondo, de grootste discotheek van Italie. Onze veel te knappe badmeester was er ook! Maar die post ik liever niet op mijn blog ivm met privacy enzo. Maar hij was echt een ontzettend leuke jongen!


Helaas eindigde die leuke stapavond met regen, heel veel regen....
Het goede nieuws hieraan is dat we het zo koud hadden dat we het shirt van die leuke Italiaan mochten aantrekken! (En uiteindelijk heb ik die zelfs meegenomen naar huis.... Ghehe)


Gelukkig scheen de volgende dag de zon weer! Tijd voor een dagje strand.
Dit hebben we trouwens maar 1 keer gedaan, omdat het verplicht was ligbedjes te huren. 5 euro per persoon voor een bedje, plus nog eens 25 euro voor de parasol! Terwijl we bij ons hotel een zwembad hadden waar alles gratis was, tja, dan is de keuze snel gemaakt...


's Avonds gingen we weer die-hard stappen. Dit was een van onze reisleiders haha.


Ook was er een klein zwembadje bij die kroeg. Gelukkig had ik mijn bikini al aan en was ik aangeschoten genoeg om een frisse duik te nemen, haha.
Pas om 5 uur 's nachts kwamen we thuis, en om 7 uur moesten we alweer de bus naar Venetië hebben!
We hebben dus maar anderhalf uur geslapen......


Een van de mooiste steden van de wereld, Venetië!
De reisleiding had geregeld dat we voor maar 20 euro per persoon in een gondel mochten!


Venetië is helaas wel een erg dure stad. Voor dit blikje ijsthee betaalde ik 3 euro!


Na een dagje Venetië hebben we 's avonds even uitgerust (ja, een romantische strandwandeling valt ook onder uitrusten...) De volgende dag gingen we er weer flink tegenaan in de grootste discotheek van Europa: Baia Imperiale! Wist je dat dit vroeger het huis van Giorgio Armani was?


De volgende dag gingen we weer brak de bus in, deze keer naar San Marino!
Hier kun je tax-free shoppen, en dan vooral parfums, zonnebrillen, horloges en dat soort dingen.
San Marino is een aparte staat, het ligt in de bergen en vanaf boven heb je echt een prachtig uitzicht.


In San Marino heb ik voor maar 45 euro een echte Gucci parfum gekocht! Aan mijn brakke hoofd is het niet te zien, maar ik ben er echt heel blij mee!


Dit was mijn geweldige vakantie.
Zo jammer dat het al weer voorbij is! 

Hoe was jullie vakantie?

4 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Leuke foto's Mandy. Zo te zien hebben jullie het ondanks het minder mooie weer prima naar de zin gehad. Jammer dat leuke dingen zo voorbij gaan!

Anoniem zei

hahah leuke foto's ! ik denk dat jij een geweldige vakantie hebt gehad hihi,

xoxox je suis ynske.

Loes zei

Ziet er leuk uit, maar Italië is sowieso leuk :)

www.frombehindhercomputer.blogspot.com

Marloes zei

Leuk! x