Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: TUTORIAL: Gradient Nails

maandag 15 augustus 2011

TUTORIAL: Gradient Nails



Oftewel; Twee kleuren nagellak met een verloopje. Erg leuk als je eens wat afwisseling wilt, en redelijk makkelijk en snel te maken. Benieuwd hoe je dit doet? Lees verder...


Allereerst heb je twee matchende kleuren nagellak nodig en een zacht make-up sponsje. Zelf had ik die niet, dus heb ik een oogschaduw applicator gebruikt, en dat werkte opzich ook wel goed.


Je lakt je nagels eerst in 1 kleur. Zorg dat deze goed is opgedroogd voordat je verder gaat!

Dan pak je je sponsje erbij. In mijn geval is dat dus een oogschaduwkwastje:



Je doet een beetje nagellak op het sponsje en dept dit voorzichtig op je nagels. Niet te hard drukken. Beter doe je eerst een laagje heel licht. Eventueel veeg je het sponsje een klein beetje af (dat verklaart ook het vieze papiertje op de achtergrond haha) Als het opgedroogd is kun je bovenaan je nagel nog een laagje aanbrengen, zodat het wat meer verloop krijgt.

Even de randjes schoonmaken en een topcoat eroverheen, en dan ben je klaar!

4 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Dit is wel erg leuk Mandy! Kan ik natuurlijk ook eens proberen met wat gedektere kleuren?

Marloes zei

Leuk idee! x

Loes zei

heel mooi gedaan! Leuke kleurtjes heb je gebruikt (:

Marijke zei

Oh die vind ik echt heel tof geworden! :)