Cute Hello Kitty 5 x-Bellissima: TWITPIC'S

vrijdag 26 augustus 2011

TWITPIC'S


Ik ben extreem verslaafd aan mijn blackberry en ik zit dan ook de hele dag op twitter.
Regelmatig zet ik leuke foto's op twitter, van spullen die ik gekocht heb, stapavonden of  gewoon random dingen. Aanschouw hier; Mandy's Twitpics.


Hoe cute, een Hello Kitty usb stick! Ik heb hem besteld via Ebay voor 10 dollar, dat is omgerekend ongeveer 7 euro. Niet extreem duur, wel extreem schattig. Er kan 4 GB op en ik kreeg er ook dit zakje bij!


Een klein groepje vrienden die een gigantische emmer Flugels bestelt. Letterlijk binnen 5 minuten was alles op. Dit is (een deel van) het eindresultaat!


Deze heerlijke appel-kruimel taart heb ik samen met een vriendin gebakken. Net uit de oven, nog warm en hij smaakte heerlijk!


Tot het moment dat ik hem mee naar huis wilde nemen! Ik wilde de helft van de taart in een doosje doen maar toen is ie dus ingestort...


Geen idee waarom, maar al deze aanstekers vond ik toen ik mijn tas ging leegruimen. Ik doe er niet eens iets mee. De Hello Kitty aansteker heb ik gekregen, omdat ik van Hello Kitty hou. Maar de rest is dus het resultaat van alle kermissen de laatste tijd. Wanneer ik van gokspelletjes punten over had, nam ik maar een aansteker, gewoon voor de heb haha.


Weer iets eetbaars tussen mijn twitpics. Dit overheerlijke chocoladetaartje was mijn toetje in een restaurant.


Ik sta met Dinand, de zanger van Kane op de foto! Nouja, niet echt natuurlijk, haha.
Deze foto is gemaakt bij het concert in Rotterdam, 2 weken geleden. Binnenkort zet ik alle andere foto's van dit concert ook op mijn blog!

Zal ik vaker twitpics op mijn blog posten?

2 opmerkingen:

Charlotte zei

leuke foto's
haha die USB stick is grappig!
jaaa vaker twitpic foto's doen.

ikvolgje.

xx

Rachelle zei

Hahaha geniaal die Flügel flesjes en heel bekend! Bij ons was dat ook zo =]! We hadden er een piramide van gebouwd ^^!

xx Katy ^^!